Polsat zdecydowanym liderem oglądalności w święta Wielkanocne w grupie komercyjnej

Data: 
07 kwi 2015

Telewizja POLSAT w czasie świąt Wielkanocnych okazała się bezkonkurencyjna. Stacja zdecydowanie wygrała w grupie komercyjnej notując od piątku do świątecznego poniedziałku udziały na poziomie 12,2% SHR. Polsat o 1,3% punktu procentowego pokonał TVN. Na kolejnych miejscach znalazły się TVP1 - 9,0% i TVP2 – 7,6%.

(dane: Nielsen Audience Measurement)

Na bardzo dobre udziały POLSATU w grupie komercyjnej w czasie świąt Wielkanocnych wpływ miała świetna oferta programowa stacji. Wśród programów z najwyższą oglądalnością znalazł się piątkowy film „Niemożliwe”, który obejrzało ponad 2,6 mln widzów, co przełożyło się na 21,1% SHR udziału w grupie 16-49, a także poniedziałkowy MegaHit – „Giganci ze stali”, który oglądało ponad 2 mln widzów co dało 19,04% SHR w grupie komercyjnej. Ponad 2,5 mln widownię miały poniedziałkowe Wydarzenia (18,33% SHR w 16-49), niemal 2,5 mln widzów przyciągnął show „Twoja Twarz Brzmi Znajomo”, przy wysokim udziale - 21,12% SHR w grupie komercyjnej, oraz dwa inne show: „Tylko muzyka. Must be the music” i „Celebrity Splash!”, które oglądało średnio 2 mln widzów.

Zwycięstwo Polsatu w czasie świąt Wielkanocnych, to doskonałe otwarcie drugiego kwartału tego roku. Przypomnijmy że Polsat w pierwszym kwartale 2015 zdecydowanie zwyciężył w grupie komercyjnej osiągając udziały na poziomie 13,4% SHR.

Kategoria: 
Ostatnia aktualizacja 07.04.2015