Polsat Media koncentruje swoje działania w obszarze online na VOD, projektach specjalnych i akcjach niestandardowych

Data: 
31 mar 2015

Od 1 kwietnia 2015 roku biuro reklamy Polsat Media skoncentruje swoją działalność w obszarze online na sprzedaży powierzchni reklamowej w największej telewizji internetowej ipla oraz na realizacji projektów specjalnych i akcji niestandardowych, łączących online i telewizję. Jednocześnie Polsat Media obsługuje reklamowo witryny internetowe reprezentowanych kanałów 3rd party.

Od 1 kwietnia 2015 roku Polsat Media przestaje obsługiwać reklamowo sieć Netshare, która przechodzi do nowopowstałej spółki Netshare Media Group.

„Koncentrujemy się na sprzedaży reklam w naszym wiodącym produkcie ipla i na dynamicznie rozwijającym się segmencie VOD. Stawiamy także bardzo mocno na rozwój projektów specjalnych i akcji niestandardowych, zarówno stricte internetowych, jaki i crossmediowych w ramach produktów z naszego portfolio” – komentuje Stanisław Janowski, dyrektor zarządzający Polsat Media.

Aktualna oferta biura reklamy Polsat Media to 48 kanałów telewizyjnych, największa telewizja internetowa ipla, ponadregionalna stacja radiowa Muzo.fm oraz in-store TV PRN Polska.

Sieć Netshare, należąca do spóki Redefine, to  kilkanaście własnych serwisów tematycznych, takich jak np. Poszkole.pl, TwojaPogoda.pl czy FrazPC.pl.

Kategoria: 
Ostatnia aktualizacja 01.04.2015