Polsat liderem oglądalności w obu grupach audytoryjnych po 11 miesiącach 2016 r.

Data: 
02 gru 2016

Telewizja Polsat liderem oglądalności. Po 11 miesiącach 2016 roku wśród wszystkich badanych Polsat nie ma sobie równych i to zarówno w grupie komercyjnej jak i wśród wszystkich badanych. Stacja pokonała konkurencję osiągając 13,23% udziałów w rynku telewizyjnym w grupie 16-49, wobec drugiego TVN-u - 12,82%. W grupie 4+, Polsat uzyskał wynik na poziomie 11,46% SHR również wyprzedzając TVN. W listopadzie Polsat okazał się najchętniej oglądaną stacją w grupie 4+ notując wynik na poziomie 11,77% SHR.

Polsat od początku 2016 roku jest najczęściej wybieraną stacją w obu grupach audytoryjnych. W dużej mierze to efekt bardzo bogatej oferty programowej, w której znajdziemy i doskonałą rozrywkę i duże wydarzenia sportowe, a także bieżące i obiektywne serwisy informacyjne.

W listopadzie Polsat był najlepszą stacją w grupie 4+, a cała grupa Polsat liderowała w obu grupach audytoryjnych, notując odpowiednio 25,03% udziałów w grupie komercyjnej i  23,51% wśród wszystkich badanych. Najwyższe wzrosty względem października ubiegłego roku zanotowały Polsat 2 (do 1.40%), Polsat Film (do 0.70%), Polsat Play (do 0.65%), Polsat Cafe (do 0.39%), Polsat Romand (do 0.16%), Muzo TV (do 0.05%).

Kategoria: 
Ostatnia aktualizacja 05.12.2016